Hublot in Palma de Majorca

HHublot a fost unul dintre sponsorii oficiali ai celei de-a 29-a editii ale competitiei sportive Copa Del Rey (Cupa Regilor) din Palma de Majorca.  Saptamana trecuta 90 de iahturi din toate categoriile au luat startul in competitia anuala din apele Mediteranei. Competitia castiga din ce in ce mai multi fani deoarece, cele 6 zile de concurs care culmineaza cu o fastuoasa ceremonie de premiere, aduna printre spectatori un numar semnificativ de personalitati.

Fiind sponsor oficial al mai multor concursuri importante de navigatie ce au loc in marea Mediterana, Hublot plateste destul de scump parteneriatul cu cei de la Club Nautico De Palma. Ceasul  ‘Big Bang Real Club Nautico De Palma’ (RCNP) in editie limitata, ce poarta culorile clubului, este sofisticat si facut special pentru prestigioasa competitie. Cureaua de cauciuc natural adauga un plus de confort si induce o nota sportiva aspectului sobru al cadranului.

Proprietarii iahturilor castigatoare – Matado, Ran, Rats on Fire, Tanit IV si Lelagain – au primit, in cadrul ceremoniei de premiere, cate un ceas Hublot ‘Big Bang Real Club Nautico De Palma’  de la Regele Spaniei Juan Carlos I.

Hublot este un celebru producator elvetian de ceasuri de lux. Carlo Crocco a pus bazele companiei in 1980, odata cu prezentarea primului ceas din istorie cu o curea de cauciuc natural special tratat. Din 2004, de la venirea lui Jean-Claude Biver ca director economic, Hublot a cunoscut un real succes pe piata internationala. Strategiile de marketing ingenioase le-au adus venituri de sute de milioane de dolari.

Un contract important a fost obtinut in mai 2010, cand au devenit sponsori oficiali FIFA, semnand pentru urmatoarele 2 cupe mondiale, 2010 si 2014.

La cupa mondiala de anul acesta,  Diego Armando Maradona a fost ambasador Hublot, el purtand 2 ceasuri cu aceasta marca, unul pe fiecare mana. Cei de la Hublot au avut succes cu ceasul Maradona din colectia Big Bang, ceasul fiind produs in numai 250 exemplare, dar cu peste 3000 de solicitari.

10 August   by | 3 comentarii | Branduri:

Comentarii

Time-Time (10-08-2010 ; 10:34 pm) #

Noroc cu Biver care a facut din aceast brand o afacere foarte profitabila, despre manufactura nimik interesant, un brand supraevaluat, marketing.

Radu (13-08-2010 ; 3:46 pm) #

@Time-Time: exact prin marketing a facut JCB din Hublot o afacere profitabila ;)
De fapt, Biver a aplicat acelasi model de business pe care il foloseste si Rolex de foarte mult timp – cat mai putine produse, cat mai multe variatii, cat mai multa expunere

alex (13-08-2010 ; 11:32 pm) #

Inainte de 2004 firma avea un profit de 24 milioane, anul urmator (2005) a avut un profit de 74 milioane, iar la sfarsitul lui 2008 aveau un profit de 180 de milioane. Biver rocks!

Scrie un comentariu