Raymond Weil. Editie speciala

DDe multi ani, Raymond Weil s-a dedicat multor organizatii care se ocupa cu lupta impotriva cancerului. Pentru al doilea an la rand, brandul lanseaza o colectie speciala de ceasuri, iar banii din vanzarea lor vor fi donati pentru cercetari. Statisticile sustin ca incepand de acum si pana in 2015, numarul oamenilor decedati din cauza cancerului va ajunge la 84 de milioane. Mai mult, unul din 600 de copii sufera de aceasta boala sau o femeie din 8 este suferinda de cancer la san. Desi aceste cifre par sumbre, situatia poate sa nu fie atat de grava: aproape 40% din imbolnaviri pot fi impiedicate prin prevenire si o treime din ele pot fi tratate daca sunt descoperite devreme. Raymond Weil a reusit sa uneasca trei membri in acesta lupta: Spitalul Hemato-Oncologic Pediatric de la Geneva, Fundatia de Cercetare impotriva cancerului de san din S.U.A si Societatea de Cancer din Singapore. La achizitonarea unui ceas, cumparatorul poate alege dintre cele trei organizatii, una care sa primeasca 25% banii pentru ceasul cumparat.

Numai in luna Septembrie, Raymond Weil va pune in vanzare ceasul RW Club & Community Maestro. Acesta poate fi cumparat doar de pe internet prin cadrul sectiunii RW Club & Community. Acest model are un mecanism automat, cu calibru RW4200. Carcasa este facuta din otel inoxidabil, are un diametru din 39.5 mm si o grosime de 9.13 mm. Geamul este din cristal de safir, tratat cu solutie anti-reflexie. Cadranul este simplu, aerat si are o culoare gri inchis. Nu are nici o functie  deosebita, ci doar un afisaj pentru data in dreptul orei 3. Carcasa, rezistenta la 50 de metri adancime, are o curea din piele cu catarama traditionala din otel inoxidabil.

Este de admirat ceea ce face Raymond Weil, dar ne intrebam de ce este disponibil doar online, cati cumparatori vor dori sa cumpere un ceas inainte sa-l vada.

7 September   by | Niciun comentariu | Branduri:

Scrie un comentariu