Tudor Fastrider

AAnalizand ceasul de azi am ajuns la concluzia ca ne place directia in care compania Tudor se indreapta cu design-ul. Au revenit la vechile carcase de 42 de mm de la Rolex. De aceasta data ei au conceput noul ceas Fastrider inspirati de o motocicleta.

Butoanele pentru cronograf sunt inserate prin carcasa in asa fel incat par a fi doua pistoane de motor. Pentru a actiona cronografele este nevoie doar de o singura apasare a acestor doua butoane, care sunt finisate cu PVD negru. Bezelul arata destul de sobru si are pe el o scara tahimetrica. Carcasa are un design tehnic si sport. Are un diametru de 42 de mm si are un buton pentru data in dreptul ore 9. Cureaua poate fi otel inoxitabil, finisata cu satin, din piele cu clema metalica sau din material negru cu trei cusaturi care sunt asemenea cadranului. Ultima varinata de curea, cea din material negru este una specifica brandului Tudor si a fost folosita si la modelul din 2010, Heritage Chrono.

Mecanismul este unul automat, cu o rezerva de energie de 46 de ore. Remontoarul este insurubat in carcasa si are inscriptia “Tudor”. Pe cadran sunt trei cronografe: unul pentru 30 de minute la ora 3, unul pentru 12 ore la ora 6 si unul pentru 60 de secunde la ora 9. Intre ora 4 si 5 este prezent afisajul pentru data, iar la ora 12 are un loc special emblema brandului. Se puteau lipsi de acea “linie sport” de pe lateralul cadranului, ar fi fost si mai aerisit. Cele trei indicatoare, pentru ore, minute si secunde sunt acoperite cu un strat luminous pentru o lizibilitate imbunatatita. Cadranul este protejat dintr-un geam din safir antireflexive. Ceasul Fastrider are o rezistenta la apa pana la 150 de metri.

Anul 2011 a inceput bine pentru Tudor. Ceasul de azi reflecta modernismul si rafinamentul cu care lucreaza brandul, care ar putea fi “noul” Rolex. :)

10 June   by | Niciun comentariu | Branduri: ,

Scrie un comentariu