Cranii si oase de la Richard Mille

PPe langa ceasul cu carcasa de safir, am mai observat la SIHH un ceas de la Richard Mille, cu un mecanism mai simplu si mai ieftin. Brandul a dorit sa faca ceva mai special cu acest model  si, de aceea a folosit un element definitoriu mai aparte. Observam craniul din centrul carcasei, care, intr-o maniera mai haioasa, „da viata intregului model”.

De-a lungul timpului craniile au fost folosite in multe moduri si concepte, fie pentru anumite scopuri ideologice, fie pentru design. Pentru Latino-Americani, acest element este un simbol al vietii, dar pentru Europeni este unul al mortii. Totusi, de-a lungul timpului craniul a devenit un simbol al rebeliunii si al nonconformismului. Nu se stie exact motivul pentru folosirea craniului in ceasul Tourbillon RM052 Skull, dar, o posibilitate ar fi aceea ca brandul a dorit sa faca acest model legendar, asa cum este si simbolul. Desigur, acest craniu schimba total imaginea ceasului, transformand-o dintr-una serioasa, intr-una mai personala.

Ce este cu adevarat interesant este ca acel craniu e de fapt o parte din mecansim. Ceea ce vedem noi in centrul carcasei sunt podurile si placuta de baza, care sunt facute din titaniu. Pe spatele cacasei, vedem partea si spatele craniului, care este de fapt podul central al mecanismului. Lansand la o parte detaliile, imaginea de ansamblu din spatele ceasului este una oarecum speciala. Intreg mecansimul este prins de carcasa prin cele 4 poduri care sunt inspirate din steagurile cu craniu si oase. Desi este bogat in aspect, mecanismul ceasului este unul relativ simplu; este unul mecanic, cu un tourbillon de 10.9 mm in diametru si cu 19 jewels. Caseta arc are o miscare de revolutie de 6 ore, ceea ce asigura o rezerva de energie de aproximativ 48 de ore. Carcasa, creata in acelasi ton cu mecansimul, are o rezisteta la apa pana la 50 de metri.

Ceasul Tourbillon RM 052 Skull de la Richard Mille este in editie limitata de 21 de bucati, dar vine in mai multe variante: sunt 15 bucati pentru modelul din titaniu si 6 bucati create din aur alb sau rosu. Putem spune ca brandul s-a jucat putin cu acest model, dar, ii felicitam pentru succesul avut.

25 January   by | Niciun comentariu | Branduri:

Scrie un comentariu