Parteneriat intre Hublot si Ferrari

ZZilele trecute Hublot a semnat un contract de parteneriat cu cei de la Ferrari. Cum ambele companii sunt destul de puternice, contractul este destul de complicat, mai ales in ceea ce priveste imaginea brandului si activitatile de vanzare ale ambelor companii.

Anuntul privind parteneriatul dintre Hublot si Ferrari a fost facut de catre Jean-Claude Biver, CEO Hublot, si Luca Cordero di Montezemolo, presedinte Ferrari. Pentru Hublot, acest lucru nu inseamna doar o noua colectie de ceasuri, ci, ei au devenit ceasornicarul Ferrari, urmand sa se ocupe de absolut tot ce tine in acest domeniu. Mai mult decat atat, Hublot se va asocia si cu piata din China. Ferrari este unul dintre brandurile cele mai luxoase de pe piata chineza. Asadar, Hublot, desi are acum 3 ateliere in aceasta tara, la sfarsitul anului 2012, are in plan sa mai deschida in 12.

Luca Cordero di Montezemolo a afirmat in comunicatul de presa ca: „exclusivitate, tehnologie, pasiune si stil. Ferrari si Hublot impartasesc multe valori, printre care acestea patru sunt cele mai evidente. Acest parteneriat nou, intre doua branduri prestigioase, este foarte important pentru ambele parti. Aflandu-ne aici la Mugello, inconjurati de foarte multi clienti, fani si la fel de multe masini, am considerat a fi momentul oportun sa anuntam aceasta colaborare si faptul ca Hublot ne va insoti in urmatorii ani.” Aproape de finalul interviului, Jean-Claude Biver a sustinut ca: „aceasta colaborare ii da lui Hublot un impuls puternic de-a lungul drumului.”

Asadar, tot ce ne mai ramane de facut este sa asteptam si sa vedem ce modele va scoate acum Hublot.

10 November   by | Niciun comentariu | Branduri:

Scrie un comentariu