REBELLION T-1000. De ore

RRebellion este unul dintre cele mai tinere brand-uri de ceasuri care au avut ceva de spus in acest an la Baselworld. Compania a fost infiintata in anul 2008 si si-au facut un renume creand modele numai in editii limitate, cu carcase si mecanisme unice. Ceasornicarii doresc ca ceasurile acestui brand sa fie lucrate la cele mai inalte standarde. Ei merg pe un principiu foarte bine stabilit: nu urmeaza cele mai noi trenduri in lumea orologiei, ci le creeaza.

Astfel, ei au dat o noua lumina asupra rezervei de energie cu crearea modelului T-1000. Pentru acest model, au avut ca sursa de inspiratie cursa de 24 de ore, Le Mans, unde s-au gandit ca daca o masina poate fi facuta sa reziste 24 de ore, de ce nu ar putea face si un ceas cu asemenea energie. Asadar, au creat un mecanism din aluminiu din 793 de piese, care are o rezerva de energie de 1000 de ore, adica aproximativ 40 de zile, care rescrie limita posibila pentru ceasurile mecanice de mana.
Pentru a oferi aceasta impresionanta energie, ceasul are 6 casete cu arc ce “lucreaza” neincetat. Acestea sunt legate intre ele prin lanturi si se descarca in perechi de cate 2 sau 3 pentru a trimite o putere egala catre regulator.

Carcasa din titaniu are dimensiunile destul de mici avand in vedere complexitatea mecanismului, de 46.7 x 46.9 mm si o grosime de 19.5 mm. Cadranul, sau mai bine spus interiorul ceasului este la vedere, iar in mijloc sunt prezente doua benzi, pentru indicarea orelor si a minutelor. Este o infatisare extrem de simpla, dar bogata in detaliile mecanismului. Aduce mult cu ideea de motor de masina, nu numai la interior, dar si datorita imagini solide si puternice pe care o are. Ceasul are o curea din piele de aligator, o rezistenta la apa de pana la 50 de metri si este in editie limitata, de numai 100 de bucati la un pret de aproximativ 100.000 de dolari fiecare.

Rebellion a reusit o performata inedita din perspectiva rezervei de energie. Sa retinem ca inca sunt “tineri”. Suntem curiosi, care va fi urmatoarea lor inovatie?

14 April   by | Niciun comentariu | Branduri:

Scrie un comentariu