Hublot Nastie Bang dedicat lui Ilie Nastase

IIn Decembrie anul trecut la Gala Premiilor Caesar tinute in Athenee Palace Hilton din Bucuresti, Jean-Claude Biver, CEO Hublot, anuntase mai neoficial ca-i va dedica lui Ilie Nastase o colectie de Big-Bang in editie limitata. Iata ca zilele trecute, 6 luni mai tarziu, a aparut si un comunicat oficial de presa prin care se prezenta noul ceas.

Numarul de ceasuri create este egal cu numarul de titluri castigate de Nastase, 132. Carcasa aleasa pentru aceasta editie de Big-Bang este una de 44mm, sablata, din ceramica. S-a ales ceramica pentru ca este foarte usoara si rezistenta in  acelasi timp, un lucru foarte apreciat de sportivi in general. Culorile care atrag atentia de pe cadranul sport sunt rosu si galben, culorile din tricolorul Romaniei.

Rezistenta la apa a ceasului este de pana la 100 de metri. Pe geamul de safir de pe spatele ceasului este emblema prin care Nastase este recunoscut pe plan international, nu se vede mecanismul.  Geamul de safir din fata este antireflexie si cu o rezistenta mare la zgarieturi, pe el gasim semnatura maestrului, tiparita cu rosu.

Mecanismul este un HUB 4100, automatic, cu cronograf.  El animeaza cadranul de culoare gri, prin miscarea indicatoarelor de ore si minute si a secundarului rosu. Functiile cronografului se  remarca prin cele trei subcadrane, cel de 60 de secunde aflat la ora 9, cel de 30 de minute de la ora 3 si cel de 12 ore aflat la ora 6.  Pe marginea subcadranului de la ora 9 putem observa cele trei etape prin care trece un tenisman pentru castigarea unui game, personalizat: “15-30-40-game Nastase”. Pe cel de la ora 3 este afisata imaginea unei mingi de tennis, fara alte inscriptii.

Ceasul poate avea o curea de cauciuc reglabila sau una din piele de aligator, ambele negre cu cusaturi de culoare neagra.

Nu stim daca sunt inca de vanzare sau ce pret au. Un lucru este cert, recunoasterea internationala a sportivilor romani nu poate decat sa ne bucure.

In continuare aveti clipul de prezentare oferit de Hublot.

28 June   by | Niciun comentariu | Branduri:

Scrie un comentariu